IBALKAN

Vaše Pravo, Vaš Portal

NAKON ŠEŠELJEVIH ZASTRAŠUJUĆIH IZJAVA: Emisije TV Happy ZABRANJENE U CRNOJ GORI na šest mjeseci…

Savjet Agencije za elektronske medije (AEM) na sjednici jutros donio je odluku da na šest mjeseci zabrani emitovanje programskog sadržaja “Dobro jutro Srbijo”. Ta informacija potvrđena je za Portal RTCG. Na šest mjeseci zabranjeno je emitovanje emisija “Dobro jutro Srbijo”, te “Vikend”, potom “Jutarnji”, zatim “Ćirilica” i “Poslije ručka”.

Konkretno, Savjet je razmatrao da li je došlo do kršenja člana 7. Konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. Direktive o AVM uslugama.

Predsjednik Srpske radikalne stranke i ratni zlolinac Vojislav Šešelj tokom nedavnog gostovanja na televiziji “Happy” iznio je niz uvreda na račun Cetinjanki i funkcionera Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović – Stanković. Šešeljevo gostovanje na televiziji “Happy” emitovano je 4. januara ove godine.

Čitaj još:   Javnost, zgrožena "Parovima: TV Hepi emitovala, oralno zadovoljavanje... (foto)

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije partija i NVO sektora, a povodom Šešljevih nastupa najaviljena je i tužba.

izvor: SB

MILOŠ Nikolić: Kad Šešelj pljune to padne na Vučića, Mandića, Krivokapića

Šešelj nije uvrijedio uvaženu poslanicu Draginju Vuksanović – Stanković, niti Read more